Да бисте се уверили да сте усклађени са прописима поставите изабраном добављачу (произвођачу) система следећа питања:
- Да ли обезбеђујете евидентирање листе категорије са роковима чувања?
- Да ли сваком документу обезбеђујете придруживање категорије и рока чувања приликом отпочињања чувања?
- Да ли систем има улоге и нивое овлашћења за документа и категорије, као и да ли документима може да приступи неко ко није овлашћен за то?
- Да ли систем обезбеђује лог приступа и промена?
- Да ли је систем у облаку или инсталиран код Вас?
- Уколико је систем у облаку да ли постоји гарантовано време рада система и пенали за недоступност система који су дефинисани уговором?
- Да ли се документа припрема у складу са Правилником, тј. у складу са ETSI стандардима и осталим прописима из Правилника?
- Да ли се обезбеђује унос података о ствараоцу?
- Да ли се обезбеђује унос мета података?
- Да ли се обезбеђује потпис (потврда верности) мета података квалификованим електронским сертификатом или печатом?
- Да ли постоји део софтвера (модул) за електронску архивску књигу?
- Да ли се сви потписи и печати на документу који се чува надограђују на прописани ниво LTA?
- Да ли се користи квалификовани временски жиг и од стране ког извођача?
- Да ли је трошак квалификованог временског жига укључен у цену?
Уколико су сви одговорни позитивни на горе наведена питања и уколико су део уговора који потписујете са Вашим пружаоцем услуге у сигурним сте рукама.