Од 1.1.2024. почиње примена уредбе за чување електронских докумената. Причитај више
еФактуре
еПисмоноша / еФактуре је информациони систем настао у потпуности у Србији, са посебним фокусом на напредне процесе везане за обраду електронских фактура. Систем смо дизајнирали тако да буде једноставан, брз и ефикасан, а усклађен са законом.
Било да сте микро или мало предузеће или велика организација и потребна Вам је интеграција у Ваш информациони систем гарантујемо да је еПисмоноша најбоље решење.

Проверите цене пакета за микро и мала предузећа
или нас контактирајте за имплементацију у великим системима.
Шта садржи модул еФактуре?
Информациони систем еПисмоноша доноси бројне функционалности како за мала, тако и за велика предузећа...
  • Управљање улазним факутрама
    Подржана је обрада свих врста фактура:
    1. електорнски запримљених преко СЕФ-а,
    2. електронских запримљених преко е-маила и
    3. фактура пристиглих у папиру.
  • Праћење рока за прихватање
    За фактуре пристигле преко СЕФ-а јасно пратите и поштујте рок за прихватање и једним кликом прихватите или одбијте пријем фактура.
  • Чување на систему корисника
    За напредне имплементације могуће је чување факура на локацији (серверу) клијента, а за то нам се обратите на како бисмо вам доставили понуду.
  • Централизовани систем
    Сва документа, без обзира на канал слања или пријема, су објадињена на једном месту и могуће их је централизовано обрађивати.
  • Излазне фактуре
    Излазне фактуре се лако креирају на један од три начина:
    1. ручним уносом,
    2. појединачним или масовним увозом у једном из подржаних формата или
    3. интеграцијом преко АПИ-а.
    Наведени начини креирања се могу комбиновати, тако је неке фактуре увозите, док друге креирате ручно, чиме је рад флексибилан, прегледан и аутоматизован.
  • Адресар и контакти

    За сваког партнера вам је доступна ажурна информација да ли се налази на листи прималаца преко СЕФ-а, чиме је рад јасан и лако можете одредити коме шаљете фактуру на овим каналом. За партнере који нису на СЕФ-у, фактуру можете слати на е-маил или чак штампати и слати у папиру.

    За све послате фактуре су јасно доступни напредни статуси, како слања тако и прихватања, па је сналажење једноставно, а информације лако доступне.

  • Књига улазних и излазних рачуна
    Креирање књиге улазних и излазних рачуна у потпусности аутоматизовано. Ове евиденције се аутоматски генеришу и приступате им “на клик” чиме не трошите више време за уписивање и посебно вођење ове евиденције.
    Наравно, за све фактуре које не примите електронски преко СЕФ-а, него путем других канала као што су е-маил или у папирном облику, уносом таквих фактура у систем исте се попуњавају у ове евиденције.
  • Лаке интеграције
    Могуће је интегрисати еПимоноша ИС са било којим системом и то на различите начине. Основу сервиса чине “микро сервиси” па је, повезивање могуће путем АПИ сервиса. Могуће је извршити интеграцију у оба смера “push” и “pull”.
    Друге подржане опције су интеграција преко увоза и извоза фајлова и то у било ком подржаном формату: .csv, Excel, .txt или чак фајлови у складу са вашим потребама. Могуће су и интеграције директним уписима базе података других система, па је понуђена флексибилност максимална.
  • Процеси одобравања
    Увођењем процеса одобравања се у потпуности избацуе папир из пословања и тачно ћете пратити где су “застоји” у процесу и “ко се чека”.
    Комплетну организациону структуру предузећа је могуће подесити на платформи и прилагодити овлашћења и нивое приступа у складу са процесом и то свакој особи или групи особа.
    Број процеса није ограничен, па је могуће имати десетине различитих процеса одобравања где сваки одговара одређеном делу, тј. сектору предузећа. Могућности су бројне, а систем је модуларан и флексибилан.
  • Microsoft AD интеграција
    Могућност интегрисања са вашим компанијским ССО системом.
  • Напредне ауторизације и овлашћења
    Сви нивои овлашћења, у складу са вашом организационом структуром и правима приступа документима.


Честа питања
Преко 10.000 правних лица користи информациони систем еПисмоноша. У наставку доносимо најчешћа питања и одговоре.
Захтевни корисници?
За финансијске институције (банке, осигурања, лизинг компаније), органе државне управе, велика правна лица
За Ваше пословање одређујемо пројектни тим, који ће вам помоћи како у питањима везаним за правни аспект, техничко извођење, интеграцију са Вашим системима и др. Наши тимови су састављени од вође пројектна, послоног аналитичара и консултаната.

Закажи састанак или затражи понуду
Made on
Tilda